طرز تهیه سالاد رشته فرنگی

110 کیلو کالری کالری

4 نفر

سالاد رشته فرنگی

سالاد رشته فرنگی از غذاهای بسیار سالم و رژیمی کره ایست که امروزه در بسیاری از کشورهای جهان نیز به روش های گوناگون تهیه و سرو می شود. به علت همه گیر بودن این غذا مخصوصا برای افراد تحت رژیم دایره مواد قابل استفاده در این سالاد بسته به محدوده جغرافیایی قابل تغییر است.

مواد لازم

طرز تهیه:

  1. سینه مرغ پخته شده، کاهو، اسفناج، فلفل دلمه ای را به قطعات دلخواه خرد کنید.
  2. نودل یا رشته فرنگی را به مدت 5 دقیقه در آب جوش جوشانده و سپس با آب سرد آبکشی کنید.
  3. سویا سس را به همراه روغن کنجد، کره بادام زمینی، عسل، زنجبیل رنده شده، سیر رنده شده، آب لیموی تازه در طرف بزرگی ریخته و مخلوط کنید.
  4. سپس کاهو را به همراه اسفناج، مرغ، فلفل دلمه ای، پیازچه و رشته فرنگی به سس اضافه کرده و همگی را مخلوط کنید تا سس به همه جاهای سالاد آغشته شود.

سالاد رشته فرنگی

سالاد رشته فرنگی

سالاد رشته فرنگی

سالاد رشته فرنگی

سالاد رشته فرنگی

سالاد رشته فرنگی